kinderen op het plein - Reisverslag uit Pondang, Indonesië van irisopreis98 - WaarBenJij.nu kinderen op het plein - Reisverslag uit Pondang, Indonesië van irisopreis98 - WaarBenJij.nu

kinderen op het plein

04 Februari 2016 | Indonesië, Pondang

Heel vroeg in de ochtend vertrokken we naar de school. Daar hadden we een afspraak met een lerares van school. Zij vertelde ons over de regels van de school en gaf ons het rooster. Morgen beginnen!

Je hebt hier in Indonesië "microlets." Dat zijn kleine blauwe busjes die overal hier in Amurang rondrijden. Dus als je hier even naar de markt toe wil stap je met z'n alle in zo'n busje en zeg je waar naar toe enzo. Ze vinden het super gek om bule's in de micro te hebben dus ze gaan naar iedereen toeteren en zetten keihard de muziek aan haha....

Die dag zijn Samira en ik nog naar de markt gegaan. Na een beetje rondgelopen te hebben komen we op een soort plein uit. We hoorden muziek en besloten te gaan kijken.. Er stonden een paar kinderen op een rijtje en opeens begonnen ze te dansen! En niet zomaar dansen! Die meiden en jongens waren echt mega goed!! Samira en ik keken elkaar aan en het enige wat we dachten was: "HUH?"
Wij waren echt helemaal onder de indruk. Hoe kan dit? Waar hebben ze dit geleerd? Dit was echt heel bijzonder.
Nadat ze klaar waren hebben we nog een tijdje met elkaar gepraat (en foto's gemaakt natuurlijk, met de Bule's op de foto.) Ze vertelden ons dat ze 14 februari een optreden hebben! Nou wij gaan kijken natuurlijk!

• 04 Februari 2016 - 11:42

Buuf Denise:

Hai Iris, je vader heeft me verteld dat ik jouw verhalen kan volgen via deze link, dus vandaar ff mijn reactie! Wat ontzettend tof om jouw avonturen te lezen! Geniet ervan en succes! Groetjes van de buren!